TITLE

DESCRIPTION

El Projecte Educatiu de Centre (PEC) Ć©s un document que inclou els trets d’identitat del centre, els principis pedagĆ²gics, els principis organitzatius i el projecte lingĆ¼Ć­stic. En aquest document s’especifiquen els valors, els objectius i les prioritats d’actuaciĆ³ del centre, la concreciĆ³ dels currĆ­culums que s’imparteixen i el tractament transversal en les Ć rees, matĆØries o mĆ²duls de l’educaciĆ³ en valors i altres ensenyaments.

Tot aixĆ² es manifesta a travĆ©s d’una responsabilitat compartida i d’una acciĆ³ educativa en la qual:

  • l’alumne Ć©s el centre de la comunitat educativa.
  • el professorat Ć©s el fil conductor de la comunitat educativa.
  • les famĆ­lies participen activament en la vida de l’escola.

Projectem per al nostre alumnat un entorn privilegiat per a l’aprenentatge i per a l’adquisiciĆ³ de possibilitats en la seva formaciĆ³ integral on entren en valor el desenvolupament de les seves habilitats socials i la seva preparaciĆ³ acadĆØmica.

Els professionals de la nostra escola, davant d’un panorama de canvi educatiu enfocat a les noves demandes del s. XXI, posem totes les energies i professionalitat en treballar per afrontar els mĆŗltiples i variats reptes que es plantegen tenint un propĆ²sit pedagĆ²gic i uns VALORS que marquen les decisions i accions del nostre dia a dia. En la nostra tasca es conjuguen la creativitat, la colĀ·laboraciĆ³, els valors, les emocions i l’entusiame.

El nostre Projecte PedagĆ²gic estĆ  fonamentat en una formaciĆ³ acadĆØmica completa i de qualitat, que va acompanyada dā€™un creixement personal basat en els valors que vertebren lā€™escola.

Treballem per ajudar els nostres alumnes a:

  • Ser persones amb valors.
  • Ser capaƧos dā€™afrontar els reptes professionals i socials de la societat del s.XXI.
  • Viure la seva vida en plenitud.

El nostre treball diari per aconseguir-ho, estĆ  vertebrat per:

  • El compromĆ­s.
  • La rigorositat.
  • La innovaciĆ³.

Destaquem en el nostre Projecte Educatiu l’aplicaciĆ³ de diverses metodologies per a un aprenentatge actiu que posa ĆØmfasi tant en els continguts com en els processos de pensament a travĆ©s dels quals els alumnes aprenen aquests continguts: comparant i contrastant, analitzant les parts i el tot, presa de decisions o anĆ lisi de la informaciĆ³.

Resaltem la importĆ ncia del treball competencial per projectes sense eliminar les Ć rees a fi de plantejar objectius que es treballen en projectes colĀ·laboratius on es potencia la creativitat, la colĀ·laboraciĆ³, els valors, les emocions i lā€™entusiasme per lā€™aprenentatge.

competencial
Documents vigents portada