TITLE

DESCRIPTION

Fruites i verdures menjador

Lā€™alimentaciĆ³ Ć©s un procĆ©s que ens acompanyarĆ  al llarg de tota la vida i que ens permet cobrir els requeriments de lā€™organisme. Ɖs imprescindible facilitar una alimentaciĆ³ que cobreixi les necessitats nutricionals prĆ²pies de cada edat per tal que el creixement i el desenvolupament tant fĆ­sic com mental es produeixin dā€™una manera adequada.

El nostre dinar de cada dia a l’escola.

Valor nutricional de l’Ć pat amb una proposta de sopar diĆ ria.

Passos a seguir per a realitzar el pagament del tiquet de menjador.

Com a cada Ơmbit escolar, el menjador tambƩ tƩ els seus objectius.

Cuina prĆ²pia

Un valor afegit

Lā€™escola disposa de cuina prĆ²pia gestionada per lā€™empresa BCN MENJADORS especialitzada en menjadors escolars.


Aquesta empresa sā€™encarrega de confeccionar els menĆŗs mensuals amb dietistes especialitzats, de realitzar els controls dā€™higiene i qualitat, aixĆ­ com de gestionar tot el personal de cuina.


Tot el menjar sā€™elabora diĆ riament a les nostres instalĀ·lacions.


Els valors que regeixen la seva gestiĆ³ sĆ³n:

  • Producte local.
  • Receptes de la terra.
  • Personal format i amb experiĆØncia.
  • MenĆŗs supervisats i valorats per dietistes nutricionistes experts.
  • Dieta mediterrĆ nia.

Monitoratge

Persones que fan escola

Lā€™equip de monitors, gestionat directament per lā€™escola, participa plenament del projecte educatiu del centre.


Hi ha monitors diferenciats per etapes amb una especialitzaciĆ³ ajustada a les edats de l'alumnat i amb una distribuciĆ³ estratĆØgica dels espais.


Els nostres monitors tenen cura, eduquen i dinamitzen i sĆ³n, per damunt de tot, professionals entusiasmats per treballar amb nens.


Saben com educar-los en aspectes tan importants com ara normes de menjador, convivĆØncia, hĆ bits alimentaris i higiĆØnics.

L'espai

Menjadors per etapes

Comptem amb menjadors diferenciats per a les tres etapes:

d'infantil,

de primĆ ria

de secundĆ ria.


A la web de lā€™Escola es publica el menĆŗ mensual. A mĆ©s a mĆ©s, tambĆ© el compartim per les xarxes socials per tenir-ho mĆ©s a mĆ  i sigui mĆ©s fĆ cil poder consultar-lo.


Se suggereix diĆ riament a les famĆ­lies el sopar adient per tal de completar lā€™equilibri nutricional.


Bona convivĆØncia

Objectius

Potenciar els bons costums al menjador: acabar el menjar, menjar correctament i en ordre.

ƚs correcte dels estris de menjar.

ƚs correcte dels serveis.

CorrecciĆ³ de les entrades i sortides del menjador.


Afavorir el respecte mutu entre alumnes i monitors.

Ensenyar a compartir espais.


Viure el joc com una activitat gratificant.

Treballar actituds que afavoreixin una bona convivĆØncia.


PotenciaciĆ³ del joc lliure.

menjar
6M
B
e
menjar1
C

La poblaciĆ³ en edat escolar estĆ  en una etapa important de desenvolupament i lā€™adquisiciĆ³ dā€™hĆ bits alimentarisĀ  tĆ© una incidĆØncia en el seu futur; Ć©s molt convenient oferir un patrĆ³ alimentari saludable.

Des de lā€™escola promovem lā€™adquisiciĆ³ dā€™hĆ bits saludables al voltant de lā€™alimentaciĆ³, lā€™activitat fĆ­sica i les relacions socials.

En lā€™educaciĆ³ nutricional que forma part del nostre servei de menjador inclouem el consum de fruites i hortalisses i recomanacions per alimentar-se bĆ© afavorint el consum de fruites fresques i verdures del temps, llegums, cereals integrals, oli dā€™oliva verge, lĆ ctics fermentats, peix i carn.

9M
5M
10M
15M
14M
8M