En el marc d’aquest context extraordinari que vivim, aquest curs ens és possible realitzar la Jornada de Portes Obertes.

Sabem que per vosaltres, les famílies amb nens i nenes per començar P3 és un moment primordial i que voleu conèixer de primera mà el nostre projecte educatiu i tarannà com a escola, a fi de prendre, amb la màxima certesa possible, una decisió tan important. 

Ajudar-los a crèixer com a persones

alegres, autònoms, curiosos,

creatius, sensibles, implicats

oberts al món i al compromís.

preins2

Adquisició d'actituds, valors,

habilitats i competències

En l’acompanyament dels nostre alumnat hi ha eixos fonamentals del projecte educatiu que sustenten  la nostra pràctica educativa : per una banda, aconseguir l’èxit acadèmic del nostre alumnat; posem en pràctica tots aquells recursos que creiem hi contribueixen:metodologies actives (racons, ambients, projectes, learning by doing, etc.),escola multilingüe ( català, castellà anglès i francès) i

-desenvolupament de la competència digital (informàtica, robòtica, matèries steam, etc).

Sempre treballant des de la rigorositat, l’exigència i l’ esforç.

fentcami2

Per altra banda, l’èxit personal i social. Pensem que l’èxit educatiu implica també saber gestionar les emocions, pròpies i dels altres, i saber conviure.

-El nostre Projecte d’educació emocional  abarca des dels 3 al 16 anys i inclou el reconeixement i gestió de les emocions a través del ioga i altres tècniques

excel.lents tutories i seguiment de lalumnat fan de la nostra escola un entorn acollidor.

-El projecte +Música, en el que els nens i nenes aprenen a tocar un instrument de corda fregada des de 3r  a 6è PRI, apropa tot l’alumnat a aquest llenguatge universal i,

-som Escola Promotora de Salut (EPSAP), ja que promovem totes aquelles iniciatives, pròpies o externes, que afavoreixen la millora del benestar propi i col.lectiu a través de l’alimentació, l’activitat física i, en definitiva, la cura personal.

Tampoc  volem deixar de comentar-vos els nous espais de l’escola: una nova entrada lliure de barreres arquitectòniques pel C/ Sant Pere i el pati d’infantil amb propostes concebudes per afavorir l’impuls natural cap a la descoberta dels infants  i per promoure l’autonomia en el joc.

Treball individual, cooperatiu i col.laboratiu

pre2

Aprenentatge experencial i significatiu