Implementen les tablets a l’escola per la seva idoneïtat i gran utilitat per a treballar continguts i aprenentatges que formen part de la programació curricular. Estem en un moment molt interessant de l’evolució tecnològica educativa i volem treure-hi el màxim aprofitament.
Plantegem la implantació de les tablets i de les aplicacions educatives com un recurs educatiu més, que no vol competir, sinó complementar-se, amb la resta de recursos educatius que tenim a l’escola. Les aplicacions també permeten personalitzar el nivell de dificultat al nivell d’aprenentatge de cada alumne, de manera que fent la mateixa activitat tots els alumnes poden participar-hi en base al seu nivell.
Els alumnes amb les tablets i les aplicacions educatives juguen i aprenen a la vegada, com ho fan també amb altres materials didàctics i jocs; l’ús de les tablets a l’aula no posa en risc els coneixements, sinó que en moltes ocasions els potencia. L’experiència d’aprendre a través de les tablets i les aplicacions educatives és molt positiva: augment de la motivació, hi ha un millor aprofitament del temps, i es produeixen millores en els aprenentatges.