Tenint en compte que l’aprenentatge de llengües estrangeres és essencial en una societat com la nostra, considerem necessari potenciar l’ús comunicatiu de les llengues estrangeres (anglès i francés) i la seva utilització com a eina d’accés al coneixement.
En el Pla Estratègic i en el Projecte Lingüístic prioritzem estructurar de manera coherent, innovadora i amb qualitat l’aprenentatge de les llengües estrangeres, pretenem sistematitzar, motivar, promoure, comunicar, valoritzar, fer visibles i qualificar les iniciatives multilingües que es duen a terme.
A través d’iniciatives AICLE -Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües Estrangeres a les etapes de Primària i ESO incorporem la llengua anglesa en els continguts de diferents àrees de coneixement.
A l’etapa d’Educació Primària s’introdueix la llengua anglesa en l’àrea de música de 1r a 6è i en la Visual i Plàstica del Cicle Superior. A més a més els alumnes de cicle inicial i mitjà fan Science i Learning by doing: Vegetable Garden, com a àrees complementàries.
A l’etapa d’Educació Secundària, seguim la mateixa línea, l’objectiu que pretenem aconseguir és potenciar, complementar i elevar el nivell d’anglès. L’alumnat realitza, a part de les 3 hores curriculars, 1 hora complementària en llengua anglesa: Active English (1r i 2n d’ESO) i English Culture (3r i 4t d’ESO), ambdues amb l’objectiu de millorar la competencia oral dels nostres alumnes i, a la vegada, introduir-los a clàssics literaris de la literatura anglesa.
Tot l’alumant realitza al llarg de l’etapa 1 hora de matemàtiques en llengua anglesa i Technology i Arts and Crafts al 1r i 2n curs de l’etapa.